דברים שחשוב לדעת על מתווכי נדל"ן

קנייה או מכירה של בית הוא אחד התהליכים המורכבים בעולם. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה. מאמר זה יסקור את היסודות של מה שאתה צריך לעשות בעת קנייה או מכירה של ביתך.

אם אתם שוקלים לקנות בית, יש כמה דברים שחשוב לזכור לפני שחותמים על הסכמים כלשהם. הדבר הראשון הוא שאתה תמיד צריך לוודא שיש לך מספיק כסף לכל העלויות הכרוכות ברכישה, כולל עלויות סגירה ועמלות אחרות.

עפ"י רחל מנדי, חשוב לברר כמה שיותר מידע על הנכס וההיסטוריה שלו לפני שחותמים על משהו. אתה יכול לעשות זאת על ידי מחקר מקוון ויציאה לבתים פתוחים באופן אישי. אם יש בעיה עם הנכס, אולי עדיף לא לקנות אותו מאשר לקנות אותו ואז להיתקל בבעיות בהמשך הדרך.

על מנת להיות מתווך טוב, צריך להיות בעל יכולת הקשבה והבנת נקודת המבט של גורמים שונים. הסיבה לכך היא שקל למגשר להיות מוטה כאשר יש לו דעה משלו בנושא.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על סוכן נדל"ן רחל מנדי הוא שהם אף פעם לא עובדים בחינם.

– סוכנים גובים בדרך כלל עמלה של 2% ממחיר המכירה, אך זה יכול להשתנות בהתאם לסוג הנכס והמקום שבו הוא נמצא. הם גם גובים עמלות אחרות כגון דמי פרסום, שיווק וניהול.

– סוכנים בדרך כלל מקבלים תשלום כאשר הם מוכרים את הבית שלך או כאשר הם מוצאים לך קונה.

– יש להם גישה למאגרי מידע המאפשרים להם להראות לכם בתים בטווח המחירים שלכם עם כל המפרטים העונה על הצרכים שלכם. יש להם גם גישה למידע על מכירות אחרונות באזור שלך כדי שיוכלו לעזור לך לקבוע מחיר מבוקש מתאים לבית שלך ולהכין אותו.